ליברמן: "מציע למצדדי ההסכם עם איראן – לעשות שיעור בהיסטוריה"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן: "מציע למצדדי ההסכם עם איראן – לעשות שיעור בהיסטוריה"

    שר הביטחון התייחס לחשיפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא הגרעין האיראני ואמר: "מה שראינו בזירה הבינלאומית זה מן מחזה סוריאליסטי כאשר אותן מדינות שלפני הרבה מאוד שנים תמכו בהסכמי מינכן ובהסכם מולוטוב-ריבנטרופ, ממשיכות לטמון ראש בחול"

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר בטקס החלפת מתאם הפעולות בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי: "קודם כל אני רוצה להביע הערכה לאלוף פולי מרדכי שזה עתה סיים תפקיד ושירות של 36 שנה. לפולי הייתה תרומה אדירה לכל המהלכים שעשינו בשנים האחרונות וגם תרומה אדירה בחודש האחרון עם כל החגים, עם פסח ויום העצמאות, שעברנו בביטחון, בשקט ובנחת, ועל כך מגיעה לו תודה מכל עם ישראל על השירות המסור. אני רוצה גם לאחל הצלחה לאלוף כמיל אבו רוקון שנכנס לנעליו הגדולות של פולי, לתפקיד רגיש בתקופה רגישה ונפיצה והצלחתו היא הצלחתנו".

    "לגבי יתר הדברים על סדר היום, זה עתה חזרתי מארה"ב ועשיתי פרפרזה על הדברים של מזכיר ההגנה, מאטיס, שלמדינת ישראל יש שלוש בעיות: איראן, איראן ואיראן. היום אני יכול להוסיף שיש לנו ארבע בעיות: איראן, איראן, איראן והצביעות. מה שראינו בזירה הבינלאומית זה מן מחזה סוריאליסטי כאשר אותן מדינות שלפני הרבה מאוד שנים תמכו בהסכמי מינכן ובהסכם מולוטוב-ריבנטרופ, ממשיכות לטמון ראש בחול ולהתעלם מן המציאות ומן איראן המנסה לערער את היציבות בכל המזרח התיכון, גם בתימן, גם בעיראק, גם בלבנון וגם בסוריה".

    "זו אותה איראן שרודפת את חופש הביטוי, את המיעוטים ואת כל הערכים הדמוקרטיים. זו אותה איראן שניסתה לפתח נשק גרעיני ונכנסה להסכם על מנת לזכות בהרבה הטבות כלכליות, וזו אותה איראן שכרגע מנסה גם להחביא את תכנית הנשק שלה וכולם מנסים להתעלם מזה. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להתעלם מן האיומים של איראן שחדשות לבקרים הבכירים שלה מוציאים איומים על מדינת ישראל, מבטיחים למחוק את מדינת היהודים וממשיכים לתמוך בטרור, ולכן אנו נעשה את כל מה שאנו צריכים לעשות. אני מציע לכל אותם שמנסים לדבר בזכות אותו הסכם נוראי, פשוט לעשות קצת שיעורים בהיסטוריה וכמה הפקות לקחים".

    כשנשאל ליברמן כי "על פי פרסומים זרים ישראל תקפה בסוריה וגרמה למותם של 20 איראנים. בתגובה המנהיג הרוחני העליון של איראן אומר שהסתיימה תקופת הפגע וברח ומאיים לתקוף את ישראל", ענה: "קודם כל אני לא קורא פרסומים זרים, ודבר שני, האיומים מטהרן כפי שאמרתי באים לאורך השנים האחרונות, שבוע אחר שבוע והם לא מחפשים תירוצים, הם מנסים לפגוע בנו ואנחנו ניתן תשובה הולמת".



    0 תגובות